Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / پاکستان / لاہور میں 164 شادی ہالز غیرقانونی قرار، مسمار کرنے کا انتباہ

لاہور میں 164 شادی ہالز غیرقانونی قرار، مسمار کرنے کا انتباہ

لاہور: صوبائی دارالحکومت کی ڈویلپمنٹ اتھارٹی (ایل ڈی اے) نے شہر میں قائم 164 شادی ہالز کو غیرقانونی قرار دے دیا۔نجی ٹی وی کے مطابق لاہور میں 164 شادی ہالز کو غیرقانونی دے کر کاروبار ختم کرنے کے لئے 30 دن کی مہلت دے دی گئی ہے۔ لاہور ڈویلپمنٹ اتھارٹی کا کہنا ہے کہ شہر کی اہم شاہراہوں اور علاقوں میں قائم شادی ہالز، اور مارکیٹوں کو بلڈنگ ریگولیشنز اور لینڈ یوز رولز کی خلاف ورزی پر غیرقانونی قرار دیا گیا ہے اور اس حوالےسے ایک فہرست بھی جاری کی گئی ہے جس میں غیرقانونی قرار دیئے گئے شادی ہالز اور مارکیز کے نام شامل ہیں۔
ایل ڈی اے ترجمان نے بتایا ہے کہ غیرقانونی قرار دیئے جانے والے شادی ہالز اور مارکیز کو کاربار ختم کرنے کے لئے 30 دن کی مہلت دے دی گئی ہے قانون اور قاعدے پر عمل نہ کرنے والے ہالز کو مسمار کردیا جائے گا جب کہ عوام کو بھی ہدایت جاری کی گئی ہے فہرست میں شامل شادی ہالز اور مارکیز میں تقریبات کی بکنگ نہ کرائیں۔
ایل ڈی کے مطابق رولز اینڈ ریگولیشنز قواعد کے تحت شادی ہالز اور مارکیز کی تعمیر کے لئے نقشے کی منظوری اور جگہ کا کمرشلائز ہونا ضروری ہے جب کہ ان ہالز کی تعمیر کےدوران پارکنگ ایریا بھی مختص کرنا لازم ہے۔

About Admin

Check Also

نواز شریف سزا معطلی؛ عدالتی فیصلے کا احترام کرتے ہیں، فواد چوہدری

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ عدالتوں کا مکمل احترام …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: